I'm a Zangarcap!



*Meegaagääsp* Jag är trött nu och ganska så jätte less. Dagen har inte varit allt för nådig antar jag... haft prov och redovisningar.. varit astrött hela dagen p.g.a jätte jobbig/irriterande/läskig/sorglig mardröm om ännu en zombie apocalypse. Spännande var den också, det var lite som en jätte dramatisk och välgjord zombiefilm. Problemet var bara att den rörde känsliga ämnen och jag kan seriöst inte komma på något som är värre att drömma om än när folk man älskar dör eller plågas.  Ajaaa, det var jö bara en dröm!!! x'S
Jag funderar på att gå och lägga mig nu och låta Oskar och Johan fortsätta nacka på. Ska ändå upp tidigt imorgon och släpa ner min lata kropp till Gärde och kolla på hundar, hundar och fler hundar.

Heee, det hade dock varit himlans mys och trevligt med en Kaka att sova bredvid, men jag tror han och Johan är alldeles för upslukad av att springa omkring med deras fula destruction gubbar och rädda världen! Som tur är slipper jag iaf lyssna mer på Johans jätte skumma eurotechno xD

GNATTTTTTT!!!!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0