Orka vara tärd

Hej, jaa.. jag är tärd och jag orkar inte bry mig om att skriva här så ofta. Har quite mycket att göra i skolan nu och jag har oväntat nog redan hamnat efter i en massa skit. Vill bara inte att allt ska bli lika sämst som förra året i skolan var... hee.
Men jag känner mig bara så jävla orkeslös/negativt inställd till allt med skolan för tillfället. Jag vill ha ett jätte långt lov där jag bara kan utnyttja tiden till all sån skit som jag tycker om att göra! 
Ajaa, klockan är mucho nu och jag har fortfarande inte börjat på mitt filosofi hemprov som ska lämnas in imorgon/idag. Fast innan jag skriver svar till g frågan ska jag mysa sönder med Herr Kaka och skratta till filmen House of Wax och Paris Hiltons oerhörda skådespelar insatser! Mahaaa! Och svulla jätte over-spicade chilinötter! De ni!

Höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0