I am your poison candygram

ÅHHH!!! Jag pallar inte att gå i skolan! Inte för att det är så jobbigt att vara där just, men jag klarar inte av att jobba med hemuppgifter och all annan skit dom slänger på oss! Jag får fan seriösa damp utbrott.. och självklart på folk som inte förtjänar det. Jag drar mig så djävulskt för att dra tummen ur röven och verkligen göra något konstruktivt! Jag mår fan illa på mig själv...  Ni har troligen redan dragit den slutsatsen själva men.. jag vill ha ett lååångt jätte awesome lov! NU! kkthnx

En till sak som får mig att vilja gå total berserk hela jävla tiden är att jag aldrig får någon chans till att bestämma själv vad jag vill göra på mina helger... Det har tamefan varit någonting särskilt varje helg sedan skolan började. Nu till helgen är det tydligen lan igen + att det är hundutställning på gärdehov. Så det blir till att ta en liten paus från lanandet på lördag och infinna sig på gärde tillsammans med Emmy. Väl på plats lär vi ska försöka ta lite duktiga bilder och allmänt driva omkring och peka på hundar.Alva får dock inte följa med, hon ser alldeles för skabb ut för tillfället... tyvärr Alva. Jaa också blir det lite jobbigt att försöka ta skarpa bilder med kameran i ena handen och Alva i den andra (räkna då in att hon kommer vara mega uppspelt över att hon befinner sig i ett hus med ca 1000 andra hundar).
Aja, jag känner mig i allafall peppad för att få använda min kamera en massa. Har regnat alla dagar förutom idag och igår sedan jag köpte den.. och senaste dagarna har jag inte hunnit pga tvång att klippa Alva.



Nu ska jag troligen försöka göra
något duktigt.. i form av skolarbete.
Sedan hoppas jag att Oskar kan
tänka sig att glo på någon av dessa:


   

kkthnxbye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0