döö

Idag har varit en kort dag pga jag är ett slött as + att min pojkvän är slött as numero 2. Det betyder alltså att vi missade första lektionen. Obegåvat men inte alls olikt oss. Vi är trötta människor helt enkelt som kräver sömn lite för ofta och lite för mycket för att hänga med i livet. Tyvärr, det finns ingen bättre förklaring.
Nu är klockan tydligen mycket enligt min mor (och hon verkar ha koll på hur normala människor ska leva.. el nått sånt) så jag antar att det är en grov hint att det är dags att stänga av datorerna och slänga sig till sängs... Jag är inte trött. Eller jag är troligen det om jag skulle råka hamna i ett vågrät läge. Men på senaste tiden går jag bara och lägger mig när min kropp faktiskt ger seriösa larm om att den behöver sömn. Jag vill ju hinna med att göra så mycket på kvällen/natten! Typ vara kreativ, se på film, duscha, mysa, spela wow, ha hett hårt sex och tillslut möjligen hinna med sista minuten plugg innan man slocknar.
Ah well.. på tal om asfalt och liknande så håller jag och Oskar på och försöker hitta en värdig katt som ska slå följe med oss och såklart Alva. Vi har hittat en kisse som vi hoppas på och nu återstår bara den dryga väntan att få svar tillbaka. /sigh

Imorgon blir det tårtbakning iaf. Våran idé är följande: En tårta som föreställer världen, sedan utmarkerat vilka länder som har kvinnliga ledare. Mmm, kan påpeka att det nog var det fyndigaste våran klass kom på iaf. Aja, så länge den är god så! :D

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0