The candle burns in the womb

Oskar stampar sig hit och berättar att han har hittat en mentos i sin kalsong och ger mig onda blicken. Höhö! Mjoo, jag tycker om att se honom gräva o hålla på... eller nått.
Sitter och hänger på tradera och ska försöka vinna hem en peruk som jag tänkte trycka på mina närmaste vänner! De ni!
iiihiii.. 10 minutas kvar. Nämen jag tänker försöka restyla den och göra något lustigt med den och så småningom lyckas ta några finfina photoshoots med den.

Idag har jag inga direkt brådskande skolarbeten att göra.. det tackar jag mina blomkrukor och moderjord för. Tack tack!.. Tack! Så mina planer är väl att nörda Wow idag eftersom Ölöx tydligen spankar mig annars.
Jooo!! Justja! Min dator har äntligen hittat hem från verkstan! Den har varit borta i 1 ½ månad.. kan lova att den har varit rätt så saknad! Welcome home precious number 3! (Oskar = precious nr. 1, Alva = precious nr. 2 och dator = precious nr. 3!)

Ehmm.. jaa.. kanske uppdaterar senare inatt när mina ögon börjar kännas mögliga och mitt huvud lever rövare!

Tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0