Congratz Pevvis!

Sitter och har multimedia lektion nu.. kan inte riktigt påstå att det går så jätte bra. hee, fast det är ett härligt förslappat ämne ändå. Slutar omm 10 min och då mina vänner är det slut med lektioner för dagen. Kan inte beskriva hur skönt det är att få sluta tidigt för en gångs skull... fast jag tror dock att jag skulle behöva en sovmorgon mer än att få sluta tidigt. Ah well.. Oskar lär ju snart dyka upp så vi kan pysa iväg till bosvedjan och hämta kläder till mig, sedan till nacksta så att karln kan få fortsätta nörda sönder Warhammer online...
Ikväll blir det middag hos Evvis som fyller år idag! (Grattis Evvis!!) Drygt att man inte är 18 än, annars hade man troligen hänkat på till stan efteråt.. men, men..
Intressant väre det här blev då.. för att vara lite intressantare kan jag berätta att jag är jätte sugen på att måla och fotografera :D

Bajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0