Snel Insect Swarm!


Här sitter man once again, jag och Fru Kines blir boostad av Mangeboi.. härligt läge. Den här gången ett ganska så oepiskt äventyr genom Sunken Temple eftersom Mange röjer allt alldeles för enkelt.. Men jag klagar inte!

Oh well, imorgon är det friluftsdag och jag och Oskar har valt att ge oss ut på en promenad. Littlest Elf ska få följa med och leva på vårat fika. Tycker så synd om Alva, hon hatar att vara i nacksta.. här är folk så tråkiga och det finns inga bra fönster att stå och speja på grannarna i. Det finns aldrig någon god mat som hon kan tigga här heller... poor thang!

Känner mig manad att visa omvärlden min karls underliga val av maträtter.

¤  1 handfull spagetti ( med rapsolja)
¤   Wokgrönsaker
¤  1 fet klick ketchup
 
 Serveras med ett varmt glas multivitaminjuice!

Är det verkligen bara jag som finner det här som en oerhört skum kombination!!?!? /sighh

Vi har iaf ganska nyligen varit ner på da Ica store och införskaffat div nyttigt (!!!!) fika inför våran stadspromenad imorgon. Bäst för fru moderjord att solen strålar på oss! Jag håller tummarna för en ubermysig höstdag med Alva och Oskar!






Känner för att slänga in lite fler bilder.. orkar inte hålla
på med bdb en massa.. känns mer värt att lägga upp här.
     

1. oskar kom hem från sjukhuset igår och
hade genomgått evul synundersökning
= droppar i ögonen = han levde vampyr
life och klarade inte av solljus!

2. Näst bästa skälet att älska ostkrokar!

3. Jag vill ut och supa sönder och ha sådär härligt
Toffifee roligt! Banna, Ölöx och Pevvis har
obligatorisk närvaro om något sådant ska ske!


Heddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0