Skumbanan

Heeeeeeehe....!
Jag är trött! Jag kan vara snäll att informera/förvarna min omvärld att jag inte är vaken idag. Jag mår som en skumbanan.. för ovanligheten skull.. och har dessutom grymt ont i mina axlar!
Jag kan inte låta bli att tycka dagens besök på skolan känns ganska så ovärt. Har bara Multimedia från 8.30 - 9.50. Hehee. Jag planerar att så fort jag har fipplat klart med bilder och div grejer ska jag skynda tillbaka hem till nacksta och krypa ner i sängen med Oskar igen.
Ölöx det jävla ägget lovade att hon skulle dyka upp på multimedian. Jag ser då fan ingen guling här!!!!!! Nu är de du som är ett svin!! ;D
Ajaa, senare idag så ska tydligen oskars farmor dyka upp på ett besök i nacksta. Jag tänker iaf spela wow, slappa, mysa, sega, dryga, tjocka och sova idag! Efterlängtat!

Imorgon bär det av upp till den halvt obebodda orten Liden för att fira min lillkusin. Längtar till och med lite grann, mest för att jag vill visa Oskar deras skithäftiga hus. Det är typ läskigt stort och enligt mig så är det en självklarhet att det bor en massa jävla spöken och poltergeists där som är mordlystna och i överlag läskiga.
Tror huset är sen 1800-talet och det som gör det hela så härligt är att dom har det inrett så. Förskönar känslan av huset oerhört. Hmm.. Ska kanske passa på och ta med kameran.
 
Ja..jo, på söndag blir det till att fira att jag fyller år eftersom jag jobbar på måndag... men det gör inte mig nått så länge jag får tårta och presenter xD hehe, jag är så materialistisk.

Nu ska jag kanske jobba lite till och med.
Kanske uppdaterar något senare.

 Heddå, Heddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0