Take a bow, take the blame

Min födelsedag var bäst! He, kanske förutom att jag jobbade på Gif matchen direkt efter skolan i fem timmar och skaffade en ny kroppsodör; Grillkrydda! Icke så mys. Lite mer minus var kanske att min mor tyckte det var jäätte finurligt av henne att få tidningen att lägga ut en bild på mig där jag ser slightly förståndshandikappad ut...

MEN! Allt förutom det var bäst, dvs, all tid med Oskar! Han gav mig utan några tvivel min bästa födelsedag någonsin! Tack Älskling! Hehe, låter alla romantiska detaljer förbli hemliga, ingen idé att sprida dom till omvärlden.

En till härlig sak är att jag sitter och har låång sovmorgon! Maha! Börjar efter lunch och då blir det religion  och sen ska vi på en utställning på kulturmagasinet om helgon. Ska bli intressant, faktiskt! Mest för att jag vet att det är Tina Johansson som ligger bakom utställningen och den kvinnan brukar kunna slänga fram riktigt ambitiösa och inspirerande verk!

Jag är btw på shopping humör! Varför kan man fråga sig! Joo, för att jag känner mig så jävla rik! Har fått födelsedagsmunee + att jag kommer få studiebidrag + att jag jobbade igår!  Fast jag hittar aldrig någonting jag vill ha ändå, tycker allt är för dyrt och för fult.. go mig! mahaa.. så det lär inte bli så mycket shopping av, tur de.
Funderar på att gå och trycka i mig någon slags näring tillsammans med Farmor Kaka som fortfarande vistas här och håller ordning på torpet (dvs: städning, disk, mat m.m.)

Baii

!! Jajustja!! VAFAN är det för nödvändighet med att vi ska dissikera fårhjärtan och lungor på naturkunskapen! Jävla fitt Jennie, hon sjunk som en fet jävla sten i mina ögon. Tycker att min klass kan ta sig till insikt och låta bli att dyka upp på den lektionen... trodde verkligen inte det ingick dissikering i Hedbergskas studier. Jag blir less..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0