You dont know what this love is all about


Ska bege mig mot säng nu egentligen.. måste hinna med att skuggläsa igenom lite ur filosofi boken också eftersom det tydligen blir seminarie imorgon. Hehe, fast jag har tur och har lyckats hamna i en grupp med filosofiskt lagda människor som vågar uttrycka åsikter. Kan det bli bättre/roligare!?
Ahh well, idag har det varit halvkalas med en massa tårtsvullande. Det ser ut som att min önskade systemkamera är så gott som finansierad nu iaf. Jag är grymt häppi kan jag lova! Så till veckan lär det ska bära av ut till birsta och titta ut vilken det blir.
Haha, känner mig nyfiken och undrar lite vad som kommer hända imorgon. Oskar den saten har någon slags plan över hur våran kväll ska spenderas.. Hihi! <- Jag hihiade!! Det betyder att jag är så där flummigt tjejigt nyfiken... de mina vänner händer inte allt för ofta. Aja nu behöver jag min sömn för att klara av att vara tillräckligt filosofiskt laddad tills morgondagen! Ajää.


Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0